fredag 5 september 2014

Usel dag!

Ännu en arbetsdag, dock börjar jag faktiskt se slutet på den de är ju trotts allt "bara" 4 tim kvar.
Men det är en riktig skit dag. Vaknade och kände mej som en zombie men de var bara att pallra sig upp för ge sej av till jobbet.
Väl på jobbet slog jag mej ner i en fotölj framåt 9 tiden kom huvudvärken krypande, men enda tanke va: Nej inte nu ska ju jobba 12 timmar till. Men de va inte nog med det, även illamående kom krypande. Usch sicken skit dag men nu är de ju 4 tim. kvar så de ska jag väll kunna härda ut. Försöka göra klart mina terapiarbeten jag gör här på jobbet kanske eller bara slöa i en foltölj framför en film. Ja vi får se vad de blir. Nått blir de för att se till att kl blir 9 fort så ja kan åka hem till min säng.
Är sjukt otaggad för i morgon :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar