lördag 6 september 2014

Tranemoloppet 6/9-14

Yes! Vi klarade Tranemoloppet över förväntan! :D
Anledningen till att jag skriver vi är för att jag inte sprang ensam, utan med Lotta strax bakom mig ;)
De va en väldigt bra och flack bana med både asfalt, skog och grus.
Och jag kom på 5 plats av 11 startande damer på 5 km, så jag får vara nöjd?
Vi fick även lite goodiebags med oss hem och jag vann en rejäl vinst på mitt start nummer :)


Efter loppet blev det kvalitetstid med barnen :) de blev hoppborg och ansiktsmålning så då fick även de sitt utav de hela evenemanget. Alla nöjda och trötta begav vi oss hem för att få i oss lite mat. Assisterande som jag anser att jag alltid är så duschade jag tre barn medan Lotta ammade lilla Tyra.
När Jimmy var hemkommen så gav vi oss ut på en 6 km promenad ihop med Tyra och Tindra. De va faktiskt rätt skönt, tro de eller ej efter 5 km löprunda på förmiddagen ;)
Men ja kan även erkänna nu att det känns på utsidan av höger knä, utsida höft, rumpan och ont under fötterna. Jaja, de är ingen dans på rosor att bli slimmad ;P

2 kommentarer:

  1. Ohja min högra hand! Du är guld värd!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera