fredag 12 september 2014

Snart helg!

Då är denna arbetsdag på väg mot sitt slut bara 3½ tim. kvar typ ;) De bästa är att jag har ju överlevt, men är trött som en gnu! Så då är de extra skönt att jag är nära på ledig en hel vecka nu och imorgon har ja inget full spikat egentligen mer än att jag ska ut till Roasjö och där har jag en del projekt på min dagordning ;)
Eftersom att det är hjortjakt pågång så blir det ingen ridning, fördelen är dock att jag kan få gjort en del andra saker som är välbehövliga. Dock inser jag nu att ja skulle bett pappa fixa lita staket grejjer. Men jaja, de får lösa sig ändå. Kanske har lite saker att tillgå där hemma i alla fall. Värsta fall får jag pallra mej till stan för att de ska bli färdigt, vill gärna slutföra när jag påbörjat de.

Annars så har jag nog inte så mycket annat kul att dela med mej av. Händer inte särskillt mycket kul saker i mitt liv just nu, ganska normalt arbetar liv. Jobbar, äter, sover, tränar och rider så mycket mer hinns inte med.

Hoppas ni alla får en riktigt mysig fredag kväll, mys allt vad ni kan! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar