onsdag 24 september 2014

Höst rusk!

Äkta höstväder idag, regn och ca 10 grader varmt. men jag har verkligen trottsat vädret hela dagen idag :P
Vi startade med en ridtur tsm med Irene och Gun. De var väldigt trevligt och just när vi var ute så regnade det inte så mycket, de kom när vi kom hem :)
Sedan fick jag hjälp så jag kunde köra Agnes idag med, de tackar jag så hemskt mycket för!!

Sedan var det handling och lite andra uppdrag på listan, så hem och byta kläder för att bege sej till stan.
Väl hemma igen så bestämmer jag mej att trottsa regnet igen och ge mej ut och springa. Å plötsligt hände det, de blev 8,5 km på ca 48 min :) milen är nära nu. Men fy fasiken vad de var jobbigt, vet inte vad jag ska göra med mina benhinnor, hade de inte gjort så ont hade ja vågat springa på fortare och längre :( känner att dom stoppar mej för nu mera vet jag redan innan jag ger mej iväg hur ont de gör. Dock är jag alldeles för enveten och ger mej ut trotts smärta.

Nu är de soffhäng och ladda för en jobbdag i morgon och en fullspäckad helg. Uppladdningen består av säsongsstart av Bonde söker fru, ska du titta?



2 kommentarer: