tisdag 9 september 2014

8/9-2014

Då var det snart ännu en ny dag. Jag är ännu vaken för att jag kämpar med att vända mitt dygn för att jobba en vaken natt imorgon för att sedan vända tillbaka för att jobba 2 dagpass på rak. Ibland är inte schemat alls snällt lagt. Men bara bita ihop och härda ut. Jobbigast när nog natten känner jag just nu. Så de blir sent idag och tidig morgon så att ja kan somna imårn eftermiddag och sedan åka och jobba.

Men idag har det varit lite ridning schemat. Svea, Freja och pappa Jimmy kom till stallet. Tyvärr var Svea och Agnes inte alls sams idag, men det vet man ju att det funkar inte alla gånger. Förra gången gick det ju över förväntan :) Men Svea kämpade på.

Sedan fick jag ett ryck när jag kom hem, så jag städa hela lägenheten, torkade golven, tvättade, bytte sängkläder, städa hela badrummet. Så nu är de lite damtorkning kvar men de får bli en annan dag.

Har även varit en sväng och tränat på kransmossen i regnet. I dag gick träningen jätte fort trotts att jag hela tiden pinades av lite smärta på/i höger höft, men eftersom att de gissningsvis inte är allvarligt så kämpar jag på så gott det går ändå :)

Mina dagar är inte alltid speciellt intressanta, men gör vad ja kan med min blogg och de hade varit kul med lite kommentarer mellan varven. Ser ju bara att det är några personer inne och läser, dock inte vilka. Så skriv gärna en rad ;)

2 kommentarer:

  1. Hohoho vem tror du att de är ? ;-) haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Räknar dej! vet ju att du läser. Men de andra typ 4 st som läser? gissa kan jag, men ja vet ju inte. :P

      Radera