torsdag 25 september 2014

Abstinens!

Jag börjar få sån där riktig bakabstinens på typ kakor och grejjer. Men ett JÄTTE problem är ju att jag inte äter något sånt alls typ nu för tiden. Visst, ja kan baka och ge bort, men ja vet hur gott det är så man vill ju gärna äta själv. Då blir de lätt så att man samtidigt tappar lusten men önskade att man kunde äta det man vill och känner för.
Jag vet att jag tagit på mej att baka en doptårta nästa vecka, bara de är en jätte utmaning för mej, med tanke på kraven på hur den ska se ut!

Det jag är mest sugen på att göra är biskvier för att jag blev förvånad över att jag klarade av det sist och även en vitkladdkaka hade vart spännande. Men som sagt ska inte äta det, så får se vad de kan tänkas bli av det "/ Förmodligen kommer jag få ge bort allt för finns de hemma så äter jag upp det och nu när jag ändå är ganska nära mitt mål så ska ja nog inte sumpa chansen! Eller vad tycker ni där ute?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar