torsdag 11 september 2014

Funderingar

Sitter på jobbet idag igen, dock är de inte många timmar kvar denna dag men det är en jobb dag i morgon med så de är bara att hålla ut. E som sagt tufft när det ligger både nattpass och dagpass nära varandra på samma vecka.

Men jag sitter här och klickar på min dator samtidigt som alla tankar snurrar runt där uppe i de lilla som finns ;)
Och min slutsatts är att jag är inblandad i både ett dop och en barnfyndmarknad utan att ha egna barn. Okej, dop är kanske inget direkt konstigt. Men jag är ofta inblandad i saker som gäller barn fast att jag inte har egna. Det känns både kul och något deprimerade. Kanske för att de finns folk som undrar varför jag engagerar mej i sånt som inte är riktigt aktuellt för min del eller hur jag ska uttrycka mej och för att jag de senaste fått frågan från andra om det inte är dax för egna barn snart. Varför frågan man ens så? Bestämmer man inte själv? Får man inte göra det man vill?
Jag orkar knappt svara på frågorna utan rycker oftast på axlarna och säger kanske det. För ja tycker inte ens att andra har att göra med den frågan alls.

Så nu fick jag skrivit av mej det och ni där ute får tycka vad ni vill om mina åsikter.
Man blir så trött ibland på andra människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar