söndag 21 september 2014

Kretsloppet 2014

Igår genomfördes kretsloppet 5 km. Inte nöjd med tiden. Men har insett att vi sprang 5.5km och inte 5. Så efter omräkning på runkeeper så hade jag landat på ca 25.30 om de hade varit exakt 5 km. Men du blev vi lite lurade och de visade sig att vara 500 meter längre vilket dödade oss och sabbade hela skiten! så tiden landade på 27.26 min. SUGER!
Men som sagt det är genomfört.
Efter att vi sprungit så pallrade vi oss iväg till ramnaparken för att barnen skulle få leka och vi kunde hejja på alla som skulle springa milen!
Efter de va vi alla rätt möra så de var iväg hem och jag slängde mej på soffan i typ 2 tim.
För att få lite plåster på såren efter en skit dag så åkte jag och Martin på bio och hade en riktig mysig kväll tsm. De händer tyvärr inte så ofta just för tillfället efter som att vi brukar jobba om varandra på helgerna.Så de var välbehövligt :)

Å du undrar ni vad jag gör uppe såhär tidigt idag? Jo, akutlucka på jobbet, så ja hoppar in och jobbar extra mellan 7-12. Dumt att utnyttja en ledig dag och ha sovmorgon ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar