torsdag 18 september 2014

Det drar ihop sej!

Tiden går fort, de drar ihop sej!
Nervositeten stiger med detta. Jag har ju endel att slå med tanke på räzer runda i Tranemo.
Ja jag pratar alltså om kretsloppet som går av stapeln på lördag i Borås och stackars lilla jag står på startlinjen. Ibland undrar jag vad jag utsätter mig för. Men samtidigt ser jag som i föregående inlägg att jag ser resultat på måttbandet, tyvärr inte i spegeln än.Men jag har två dop inom kort framför mig så det ska bli spännande att se om någon av mina klänningar kanske sitter lite bättre än innan ;)
Så nu till den stora frågan, vem har tänkt att komma och hejja fram mej så jag kommer i mål?
(svara gärna med en kommentar)

Appropå att tiden går fort så gör den det. De är inte långt kvar på detta år om man tänker efter och de drar ihop sej för många andra saker i livet. Så upp med humöret, titta frammåt och hoppas på det bästa! ;)

2 kommentarer:

  1. Svea, Arvid, Freja och tyra. Världens sötaste hejaklack hejar allt vad de kan!!!

    SvaraRadera