torsdag 6 november 2014

Torsdag 6 november

Bänkad i en fotölj på jobbet idag. Så nu hinner jag blogga lite :P
Igår var jag i stallet typ halva dagen. Motionerade mina 3 ponnysar bland alla vägarbetsfordon. Agnes är nog den som är minst imponerad av detta så vi höll oss på åkern hemma och försökte hitta stoppfunktionen.
De två gula fick snällt ge sej ut på byn en sväng. 
Väl hemma igen kände jag mej helt slut körd, trött och frusen, ingen hitt alls. 
Tyvärr inga bilder pga de dåliga vädret, min mobil gillar inte regn!
Men efter en stund i soffan kände jag att jag behövde göra något, så jag sydde en mössa till Arvid med monster på och gjorde nästan klart ett par leggings till Freja, dock har något ätit upp min resår, så de är mer eller mindre klara :P 

Sen blev de soffan igen, helt jäkla slut! 
Undra om de är brist på solljus och D-vitamin som börjar visa sig?

Idag är det som sagt jobb på schemat. 
Och har även en tårta att planera, tror jag har en ide och bild i mitt huvud, de svåra blir bara att lyckas få ner den som en färdig tårta med :P 
De är alltid de som är utmaningen och sedan står jag där och svär som alltid och tycker den blir skit ful :P Men de är ett senare problem som sagt.
Hoppas ni där ute får en trevlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar