torsdag 13 november 2014

Motionslopp

Installerat mej på jobbet för ett nattpass. Har idag egentligen haft en soft vilodag. Men jag åkte till stan på fm och införskaffade födelsedagspresent till pappa och handlade lite mat och bakgrejjer till hans tårta. Sen åkte jag hem till sängen igen.

Men vid 17 tiden begav jag mig till Tranemo, närmare bestämt Hagatorpets friluftsområde för att springa ett 7 km lopp som annordnades av Tranemo IF. halvvägs dit så började det ösregna, men vi hade turen på vår sida och de slutade nästan helt till vi skulle starta. Trotts att banan var slirig pga lera, de var mörkt, backigt och allmänt tungt underlag så är jag ändå inte nöjd med min sluttid som landade på 37.37. Jag tyckte jag sprang jätte sakta vilket gör att jag känner mej missnöjd så det bara skriker. Och jag vill inte höra att de var jätte bra, de va duktigt sprunget. Det är absolut inte det är jag är ute efter. Men jag är inte nöjd, de kändes inte bra.
Men de är genomfört och klart, så skönt är väll det. Så nu sitter jag här och ska försöka hålla mej vaken hela natten :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar