fredag 14 november 2014

Ledig helg!

Fredag och välkommen ledig helg!
Fats de är klart är man ledig har man 10.000 andra saker som ska hinnas med.
Så idag har jag haft inne bilen på service så nu rullar den problemfritt iaf över vintern hoppas jag ;)
Bara kolla däcken och byta så är den omsvidad till inför vinter, då kan snö och kyla komma sedan :)

Har även påbörjat pappas födelsedagstårta tills i morgon. Och det märkliga är att jag alltid ska göra nya spännande saker när jag har ganska lite tid på mej. har denna gång gett mej på att försöka något med tempererad choklad, skruvad dekoration m.m. Det var verkligen inte så lätt som de såg ut på youtube :P Resultat får ni se i morgon iaf, om det blev pankaka eller presentabelt ;)

För stunden är det soffläge. Är typ skit trött, men får nog hoppa in i duschen för jag får fredagskvälls besök ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar