fredag 24 april 2015

Spontan ridtur

Då ska vi se vad detta inlägg kan bjuda på idag :)
Har faktiskt inte gjort jätte mkt idag om man jämför med mina andra lediga dagar jag har :P

Jag har varit i stallet och lyckades bli trampad av Agnes, vilket resulterade i ett fett blåmärke på den andra foten! Så nu har jag en svullen fotled och en fot med ett fett blåmärke på. Känns bra?!

Flyttade tillbaka Filur till de andra hästarna idag med, så nu hoppas jag att han håller sig undan leran tills ja kommer på måndag!

Men envis som jag är så bryr jag mig inte så mkt om det. utan jag var senare och red ihop med Falle som hade en skadad hand. Hjälpte henne för att hon skulle slippa rida två gånger med sin onda hand ;) Trevligt var det oxå och denna gången var det sol! :D



#ridning #häst #stall #ponny #polle #fettblåmärke #blåmärke #envis #ont #svullenfotled #svullen #fotled

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar