måndag 20 april 2015

Back to work!

Idag har jag hittat tillbaka till jobbet!
Känner mej lagom motiverad, men de får väll gå. Antar att det inte hjälper att sitta hemma heller.
Har lovat mig själv att inte försöka gröta ner mej för mycket.
Så jag har börjat träna igen och försöker hitta kul saker att göra. Som att kanske starta en hopptävling eller så. Dock finns inget bokat ännu. Så vi får se vad som händer helt enkelt.

Direkt igår när jag kom hem så tog jag en sväng till stallet. Dels för att klappa om mina hästar och dels för att få komma ut en liten stund i solen och de fina vädret. Men det är sådana stunder som man förstår hur mycket man älskar sina hästar och vad de betyder för en.





#Fjordhäst #Shetlandsponny #Ponny #Häst #Vår #Vårsol #bästakompis #träna #hopptävling #jobb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar