lördag 25 april 2015

Planering

Jobb helg på schemat! Dock har de båda sina för och nackdelar. Jag hinner få gjort saker som ska göra vid datorn som jag aldrig tar mig tid för att göra hemma. Men ja har ingen möjlighet att hinna göra de som behövs göras hemma när jag sitter på jobbet hela dagarna.

Så just nu är jag i full gång för att planera en tårta till min lillebror som fyller 20 och ska firas nästa helg. Tyvärr jobbar jag då med, men ska iaf knåpa ihop en tårta till honom! :)
De har bokats en resa så att han ska få åka till London en weekend. Dit ska jag inte heller med. Men jag tänker att man borde ju då kunna köra en London och England inspirerad tårta. Hoppas att det kommer uppskattas.

Sedan har jag även förbokas biljetter till Madam Tussauds. Det är mycket meck och förberedande för att få ihop det för denna resan. Mycket som måste planeras i förväg när man ska åka med honom. Det är assistenter som ska med och det ska bokas biljetter till dem som ska betalas av kommunen å det är både det ena å det andra. Just nu försöker vi få dubbel assistans under dagarna i London och har även ansökt om tolk. Insett att tolk hade vart underlättande för alla. Svårt att hinna översätta först från svenska till engelska och sedan till teckenspråk. Men får väll se vad vi får i slutänden och jag tror och hoppas det löser sig. Jag jobbar på på mitt håll med det jag kan hjälpa till med så håller jag bara tummarna för allt det andra löser sig :)


#London #England #Tårta #Baka #Planering #Assistans #Teckespråk #Bokabiljetter #MadameTussaudes #Teckenspråkig #Tolk



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar