fredag 17 april 2015

Norge!

Jaha, då har jag hittat tillbaka till bloggen igen!
Den senaste 1½ vecka har inte vart den roligaste i mitt liv. Men får bara hoppas att det blir bättre.

jag har iaf varit en sväng i Norge och hälsat på min bror som är där och jobbar. Det var väldigt trevligt att se hur han faktiskt bor. Att har sett stället och även en av arbetsplatserna så blir de lättare att sätta sig in i saker när han pratar om dem, då man faktiskt har något att relatera till.
Det var även första gången jag var i Norge, vilket var en upplevelse i sig.

Väl där uppe så bjöds vi på grillat lamm, som jag blev förvånad över hur gott det blev. Har alltid varit negativt inställd till lammkött. Sedan eldades det och vi var och kikade på vad bävrarna i älven hade ställt till med, dock fick vi tyvärr inte se någon live.
Provade även att kasta yxa, inte så lätt, men kul :P

Så tog jag såklart lite bilder!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar