tisdag 28 april 2015

Fått saker gjort!

Idag kändes som jag har farit och flängt hela dagen. men ändå inte direkt stressat. Skönt att få en del saker gjorda. Så idag har jag och Martin var i stan och köpt födelsedagspresenter, skor till Martin och lite små saker jag skulle ha till stallet. Sedan var vi även och köpte lite nya fiskar. Har städat alldeles för dåligt så typ alla har dött. Sist av allt storhandlade vi på ICA Maxi. Skönt att ha de gjort och även göra de tillsammans är ganska skönt :)

Så nu är akvariet rengjort och de blev mycket fint. Martin köpte lite nya grejjer så att vi nu har bubblor i akvariet, vilket var min önskan, men som vi inte gjort så mkt mer med. Så nu har jag fina bubblor i akvariet :)


Sedan var jag en sväng i stallet nu på eftermiddag/kvällen. Valparna ville ha lite middag och jag har tvättat tre till schabrak, så nu är de nog bara tre kvar! Tummen upp för det! :D
Sedan var de hästarna som skulle ha mat och Fantomen skulle få lite smörja. Men ja blir inte klok på det där, de ser skumt ut. Men,men bara att ha is i magen och vänta. Men mina förhoppningar är inte särskillt stora just nu.
Men Filur fick iaf prova en av sina nya fina grimmor som Svärmor så snällt har ordnat åt honom! Så det tackar jag för och Filur kände sig riktigt stiligt i lila ;)


Sist men inte minst så undrar jag hur länge en fot är svullen efter en stukning? Jag är redan trött på att vänta är ca 1 vecka sedan jag trillade i skogen, suck! Vill ju komma igång/hålla igång. Men men, är de något som har ett bra svar så skriv gärna en rad och gärna tips på vad som han hjälpa att få ner svullnaden m.m.

#Fjordhäst #Ponny #Stall #Häst #Grimma #Stilig #Akvarie #Akvariefiskar #födelsedagspresent #Handlamat #ICAMaxi #stukadfot #svullen #Roasjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar