onsdag 1 april 2015

Fullt schema!

Idag har vart en fullspäckad dag!
Startade med en tidig morgon i Limmared, men ska inte gnälla för redde ut natten rätt okej ändå. :-)

Sedan vidare till stallet där ponnysarna fick nya dojjor! Så de tackar jag för! Så nu kör vi så det ryker ett tag till ;-)

Efter stallet väntade ett möte på jobbet i Borås. Utvecklingssamtal, vet inte hur utvecklande det var, men vart där och chefen var nöjd så då är jag med nöjd. Skönt att höra ibland att man gör ett bra jobb och att brukaren är nöjd.

Näst sista anhalten var hos mormor och morfar, där jag släppte bomben ;-) Hade även med mej fika i form av vinebröd som jag vet de tkr om. Och självklart påskblomma och påskägg för de är de värda!

Sista anhalten för dagen var krkogården i Roasjö för att plantera vårblommor på farmor och farfars grav. Så nu är nog allt gjort som jag hade tänkt göra innan påsk.

Nöjd, men trött nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar