torsdag 22 januari 2015

Vinterskrud utanför fönstret

Snön har fallit ännu en gång, hur länge tror ni den får stanna denna gång? Förhoppningsvis något längre än sist.

Vardagen rullar på alldeles för snabbt så att inget hinns med som man måste, som vanligt. Varför ska tiden alltid gå så fort? Känns som ja skulle behöva lite fler timmar på ett och samma dygn.
Men de senaste dagarna har mest bestått av stallsysslor. Hästarna har fått nya fina skor och de har även fått sin motion.
Ni får de endast kort het, för skulle jag skriva allt jag gjorde de senaste dagarna så skulle de bli en roman som ingen orkar läsa :P

Igår var det även skidpremiär för min del, vi provade Ulricehamns backar och de va helt okej faktiskt :) Å bättre skidåkarväder kunde man nog knappast få. Dock får jag sota för att jag va hemma alldeles för sent igår så blir två sega dagar på jobbet nu gissar jag. Men vad gör man inte för sin älskling på hans födelsedag ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar