fredag 23 januari 2015

Galet!

Ibland undrar jag hur min hjärna fungerar. Hur jag tänker, om jag tänker?
Hur kunde jag/vi komma på iden om att springa en mil mitt i vintern?
Jag har ju för fasen inte ens tränat, de är ju helt galet. Jag är redan beredd att ge upp och se mej slagen av Lotta.

Så det är alltså i morgon eftermiddag som lopper går av stapeln på Liseberg. Otaggad till tusen, jag vill värkligen inte, soffan lockar mycket mycket mer. Känns som ja skulle kunna göra vad som heslt för att slippa springa.

Så vad är de för lopp då? Jo vi har anmält oss till Winterrun 2015 som arrangeras för första gången i Göteborg och viss del av banan går genom Liseberg. Man kan vinna pris för mest lysande klädsel och även vinna på sitt startnummer. Så vi får väll hoppas på en sådan vinst, för vinna lopper lär vi ju inte göra. :P

Så just nu försöker ja hämma mitt socker sug här på jobbet med en kopp te och på någotvis ladda inför en lång jävla mil i morgon, ge mej ett lycka till för de kan jag verkligen behöva. Ska vara glad om ja överlever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar