torsdag 29 januari 2015

20150129

Väldigt växlande väder vi har här idag. En stunden snöar det, sedan skiner solen och sen regnar det :P Är det detta som kallas växlande molnlighet? :P

Oavsett så sitter jag på jobbet och klockan går sjukt sakta, hjälper inte att ha sällskap av en bredvidgångare. Å de bästa är ju att det är två arbetsdagar kvar denna veckan, JIPPI!

I morgon hoppas jag på okej väder så att jag kan få slappna av med några ridturer.
Många undrar hur jag hinner med tre hästar. Vet ni vad? Det undrar jag med. Kan va så att de inte får så mycket tid som de behöver egentligen. Men jag ger de all tid jag kan och orkar. Önskar de fanns fler timmar på ett dygn. Och det blir vad man gör det till oxå. Jag rider trotts allt ändå ca 3 ggr i veckan beroende på hur mina arbetsdagar ligger. De tkr jag är ganska starkt jobbat för att även jobba 85%.
Men känner ni er manade så är ni välkomna att hjälpa till att rida. Har faktiskt funderat på medryttare eller liknande ibland. Så välkomna, bara att ringa! :)

Allt blir ju vad man gör det till, till och med livet. Så det är klart ser man allt jobb och hur besvärligt det är så tro fasen att de blir jobbigt! Men med siktet inställt på att de är kul och att de ger något så fortsätter man framåt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar