fredag 2 januari 2015

Första dagen på jobbet

Första arbetsdagen 2015! Lugn dag på jobbet.
Har idag försökt förstå har jag ska fylla i min kost och träningsdagbok som är utformad utav Olga Rönnberg. De var lite klurigt i början, men nu har jag nog fattat ;) Så får vi se om ett par veckor om det har hjälpt mej eller inte till en bättre livsstil. Jag hoppas jag klarar av det, så håll gärna tummarna.

Jag trotsade min trötthet igår och var en sväng på gymmet, de va ganska skönt även om ja varken tränade särskilt hårt eller intensivt. Trotts min hemska träningsvärk i framsida lår. Så idag har jag inte så hemsk träningsvärk vilket är skönt. :)

Jag har inte super mycket att komma med idag faktiskt, de är ganska lugnt och skönt och det händer inte så värst mycket i mitt liv just nu, men vill ändå hålla er intresserade uppdaterade.
Så ni får ha en toppen kväll allihopa :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar