måndag 26 januari 2015

Härliga snö!

Lediga dagar går i stallet tecken i mitt liv!
Igår fick jag ridsällskap och hjälp av Gun. De var roligt och tacksamt för att min tå mår mindre bra efter loppet i lördags.
Idag var de Agnes tur att motionera. Angelinga var här, dock var hon lite lat idag, eller de va dem nog båda två :P men de gick iaf bra även om ja fick tjata på att de inte var slut på ridningen än ;)

Så nu är jag hemma och kurer tån, insåg att gymmet inte va en bra ide eftersom att jag har svårt med att få på mej skor :P Så får väll hålla mej ett ex. antal dagar till tyvärr. men får glädja mej åt att de lär gå över innan jag gifter mig ;)





2 kommentarer:

  1. Tur att någon hinner rida i alla fall. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jo, vore kul om ni kom snart igen!

      Radera