torsdag 8 januari 2015

Tillbaka!

Dax att göra ett litet blogg inlägg.
Är som sagt fri från magsjukan nu, men istället har ja gått och fått ont i halsen. Alltid är de något.
Men en förkylning är något enklare att härda ut än magsjuka de kan jag villigt erkänna. Så bara att kämpa på. Idag är det jobb på schemat hela dagen, så här händer de inte mycket.

men igår var jag och red Fantomen igen. Allt för att få fason på hans hemska beteende han har just nu. Han gör mig tokig, men jag intalar mig att ja måste vara stark, envis, bestämd och ha tålamod. För det kommer bli bättre, han har bara en fruktansvärt dålig period. Den intalningen går sådär, men ja jobbar på det ;) Skam den som ger sig!
Så igår fick vi sällskap av Irene och Simi och då skötte han sig okej. De blev en lugn runda med tanke på snön och de var typ glashalt överallt. Men vi var ute och det är huvudsaken. Imorgon är det bara på´t igen ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar