torsdag 1 januari 2015

2015

Ett nytt år har startat! 2015
Undra vad detta året kan ge, kanske lite bättre medvind i mitt liv? Känns som de vart mycket som hänt 2014.

Det nya året firades in i gott sällskap i Limmared som börjar bli en fin tradition. Gott sällskap och lagom fest nivå om ni frågar mig. Så ja tackar för 2014 och håller alla tummar ja kan får att 2015 ska bli ett bra år.

Men jag startade 2015 på ett helt okej sätt och detta var genom att mitt lilla troll kom krypande och ville ligga bredvid mej i morses. Mitt lilla mystroll! <3
Men nu har jag pallrat mej hem till soffan. Dock ligger jag och överväger om jag ska dra iväg en sväng till gymmet eller ej. Har sån sjuk träningsvärk efter igår, är det verkligen bra att träna då?

Men som sagt, ett nytt år som innebär nya utmaningar och ny chanser.. Eller?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar