lördag 20 december 2014

Jul i förtid!

Igår kväll blev de en sväng till Limmared för att byta lite julklappar. Dock rök pappret i rasande fart så de blev inga bilder :P Men barnen verkade nöjda och glada.

Även jag fick nog den bästa julklappen ja fått på ett tag, dock har jag ju inte öppnat de andra som finns under granen än ;) Men denna var jätte bra och oväntad :D Så nu kanske ja kan få lite motivation till träningen igen!
Jag fick boken Olga Rönnberg, Styrka för kvinnor även Olga Rönnberg tränings-/kostdagbok. 
Även med recept bok, där ja kan skriva min egna recept! En super julklapp!
Så denna bok ska jag lusläsa på jobbet nu i jul när jag jobbar ;)

Nu ikväll så har min Falle varit här och ätit middag. Serverade tacopaj med julmust till.
Vi har bytt julklappar, men de får ja snällt vänta med att öppna till julafton. Så spänningen stiger ;)
Vi har även lite planer framåt genom att hjälpa varandra med våra djur när vi ska iväg på lite skidresor. Alltid skönt när man kan hjälpas åt!
Tackar för fina klappar och ett gott sällskap! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar