söndag 28 december 2014

2015 på ingång!

Sista arbetsdagen har startat på detta året 2014. Vi går med raska steg in i år 2015. Saken är den att jag värkligen inte hinner med och lyckas göra de jag värkligen vill. Vart tar all tid vägen?
Snart 2015 och jag fyller inom 6 mån 26 år, fy! Känner mig as gammal! Fyllde ju precis 25 lixom, kan någon stoppa tiden? Livet verkar springa ifrån mej for stunden.

De positiva är väll att vi faktiskt fått lite snö nu äntligen. Å nu har den till och med legat kvar i lite drygt ett dygn ;) Får se hur länge det vara. Kanske kan få rida i lite fin snö i morgon trottsallt. Däremot har jag insett att jag inte har några snösulor ju :O risk att snön kommer byggas som styltor. Brodd handlade jag faktiskt för någon dag sedan, men sulorna har jag inte haft en tanke på. Får fjäska med hovis så ja kanske kan få de när hon kommer i januari om de fortfarande är vinterväder ;)
Man får helt enkelt anpassa sig. Läste någonstans att de va några som la silikon under fötterna på hästarna för att snön ej skulle fastna, men har inte fattat riktigt hur man ska göra. Någon som vet och kan förklara för mig? :)

Må denna arbetsdag gå fort så att jag får komma hem och vara lite "ledig".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar