måndag 8 december 2014

Hektisk helg!

Ännu en hektiskt helg så att jag inte hinner blogga. inte för att bloggen är allt i världen, men de finns så mkt ja skulle kunna blogga om men som ja inte har tid med.

Idag klev ja upp tidigt för att lyckas vända dygn och sova på dagen. De har INTE fungerat. så nu sitter ja här på jobbet 21.30 och ögonen går i kors. jag är ingen natt människa :( Men bara härda ut, de går de vet jag.

Oavsett så startade jag dagen i stallet med söta Agnes och ett litet träningspass i paddocken. Riktigt roligt :)
Vi gick över en pressening och upp på en eu-pall. Duktig ponny :) Hon är övertalningsbar. Det sista gick hon över själv och jag gick bredvid, roligt detta ju :)
Efter stallet blev en sväng till gymmet, de ska välbehövligt och ibland ser jag att min kroppsform har förändrats. Dock inte tillräckligt ofta! De kanske kommer?



Resten av dagen har bestått av ett försök att sova, besök hos mormor och möta. Inte så mkt att tala om med andra ord. Så jag ger er två bilder att titta på ist. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar