onsdag 17 december 2014

En vecka kvar :)

Arbetsdag nr 2 och det är endast en vecka kvar till jul. Vart är julkänslan? Inte här i alla fall. Men som alla säger så oavsett så kommer de bli jul ändå.
Borde beställa den klänning jag vill ha till jul, men engagemanget är inte här för ja jobbar ju ändå. Kanske kan köra på den ja hade förra året i år med? Får överväga detta under dagen.

Jag kan iaf säga att jag är klar med julklapps inköpen vilket är väldigt skönt! Har endast några kvar att slå in och sedan ska det bakas julgodis i långa banor :) Eller en lite klapp finns kvar, men den köper jag typ sådär dagen innan julafton. Så på den fronten är det väll hyfsat lugnt och jag har vart ute i någorlunda tid vilket inte är illa. Har väll hänt att jag åkt till Gekås den 23:dje å sånt galet, men inte i år. Ska försöka ta vara på mina lediga dagar för de känns som att det är behövligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar