lördag 16 maj 2015

Uppdatering

Måste bara uppdatera er lite snabbt. En hel ny värld har öppnat sig för mig. Jag fick en iPad i födelsedagspresent 😛 fatta vad mycket skit man kan ha på den för det första men även att man har verkligen allt i den typ. Det är spännande detta. Så här har ni mitt första blogginlägg från min iPad. 

Igår var jag nere för att uppdatera mig hur det går för våran kära kolmila i Roasjö. Och bedömt värkar det gå enligt planen 😀 ännu har grabbarna inte eldat upp den, som tur är. Var nere först på förmiddagen igår med Filur och en sväng på kvällen med Martin och lilla Jaga. Passa på att träna på att åka bil och social träning bland folk. Hon är vild men ändå mysig, som en valp ska vara antar jag 😉 
Iaf så ska ju denna kolmila ha kolat färdigt i morgon. Tyvärr jobbar jag hela helgen så kan inte hålla mig uppdaterad så mkt. Men de kommer väll en senare rapport förmodligen framåt måndag. 

#kolmila #roasjö #roasjöbygdegård #rida #fjordhäst #ponny #ridtur #livetpålandet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar