torsdag 7 maj 2015

Tillbaka till gymmet

Sitter nu på jobbet, dax att jobba ett natt pass. Har nu min "lediga" vecka som infaller mellan varven vilket är ganska skönt med tanke på de veckorna det är väldigt intensivt. Så jag jobbar endast detta natt passet.

Idag blev det en sväng till gymmet på morgonen. Var skit längesedan jag var där tyvärr. Men jag har faktiskt satt igång med  min träning igen efter många om och med. Hittintills har jag denna lediga vecka tränat alla dagar ;) Började med promenad i måndags, löpning i tisdags, simning igår och en sväng på gymmet. Å jag kan säga att det var ganska skönt för fötterna att på gymmet idag för håller på att gå/springa in mina nya löparskor så har sån sjuk skoskav :P Det enda som inte gör ont på fötterna är foppatofflor. Å inte för att jag tränar i foppa om ni tror det :P men körde crosstrainern å styrka och då har man en annan rörelse och de gör inte ont, checkt va?!
Oavsett så har jag redan sett reultat på vågen vilket är skönt, beror säkert på att jag skött maten med. Vill ju gärna ha bort de där kilona som kommit innan kroatien, får se hur de går. Jag kämpar på så gått de går iaf!

Sedan har jag anmält mig till en löparskola i hopp om att de ska ge något resultat. Dock vet jag inte hur jag tänkte för kommer bara kunna vara med typ 6 av 10 ggr. men,men.. De blir säkert bra :)

Det roligaste som hänt idag är att jag har fått ännu en baktidning på posten! :D
Gissar att det är min syster i Örebro som skickat detta ännu en gång, så de tackar jag för å denna ska lusläsas här i natt på jobbet! Det är tidningen bakat & gott.

Önskar er alla en skön kväll och att ni sover gott i natt!



#bakat&gott #tidning #baktidning #syster #örebor #motionsfabriken #motionsfabrikensexdrega #gym #träna #skoskav #löparskola #löpning #simning #jobb #foppatofflor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar