lördag 30 maj 2015

Älskad!

Ja idag åkta han. Min älskade lilla ponny har nu flyttat. Han och jag går från och med skilda vägar efter 11 år tillsammans. Det känns i hjärtat. Hur ska de gå för honom? Hur ska jag klara mig? Har jag gjort rätt? Tro fasiken att man grubblar. 
Spontana känslor som att jag är en dålig häst ägare som inte hinner med honom och att jag sviker honom som vän kommer ständigt tillbaka. Men beslutet är taget och grundar sig på att jag vill hästens bästa. Vill att han ska få det som han behöver och då beslutet togs så kunde jag inte det. Kanske därför de känns som ett ännu hårdare slag när man fullföljer det, utan att den andra planen gick vägen. 

Så just nu är de tufft och jag undrar just nu vad jag gjort mot både mej själv och min älskade ponny!
Du finns alltid kvar i mitt hjärta och ja ska komma och hälsa på dej när du blivit hemma stadg i de nys stallet. 


#fjordhäst #ponny #älskad #flytta #hästägare #fin #minnen #känslor #tårar #tankar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar