onsdag 13 maj 2015

Löparevent!

Igår var jag på en kul grej på Team sportia i Tranemo. Det som från början var en föreläsning om löpning blev till ett löparevent. Det började med att vi fick en lite goodiebag men en blandad kompott med erbjudanden från företag, en vattenflaska och annat smått och gott. Detta var en väldigt postiv överraskning för de hade jag inte riktigt förväntat mig :)

Sedan var det dax för föreläsningen. Det var PTn och fitnettcoschen,Madeleine Rybäck som föreläste. Mycket bra och matnyttig information som man faktiskt borde tänka på. Fick förklaringen till varför jag förmodligen hade så ont i mina benhinnor. De blev även många goa skratt när hon förklarade senarion med felaktigheter som de flesta gör när de ska börja springa. Vi har helt enkelt för bråttom! ;)

Efter hon hade pratat färdigt så var det lite mingel på Team sportia och om vi ville fick vi handla och då få 25% rabatt på de köpet. Så jag investerade i ett par löparshorts inför sommaren. Kunde inte köpa skor pga mitt skoskav som gör så förbannat ont!

Men nu väntar jag bara på att få komma igång med löparskolan trotts att jag kommer missa en hel del massa gånger pga mitt jobb och utlands semester. Men de gånger jag kan ska jag vara med! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar