måndag 11 maj 2015

En tårta till..

Igår var det lite födelsedagsfirande hemma hos mig och Martin.
Behövs inte så många för att de ska kännas som fullt hus hemma hos oss. Men det var mycket trevligt och jag tackar för besöket alla inblandade :)

Jag hade såklart gjort mig ansträngningen att baka lite kakor och en tårta. Som Martin sa, alla förväntar sig en tårta så de får du väll baka en. Men jag ska tala om för er att det är ganska tråkigt att göra en tårta till sig själv :P Känns som att det inte är så noga när de gäller mig själv. Men det blev en tårta och god var den med :) Blev en liten bit över, så får väll äta upp den ikväll efter jobbet så att vi blir av med den å ja kan fokusera på att äta nyttigt igen, så ja kanske kan nå mitt mål till Kroatien ;)
 Dock är det målet ganska avlägset just nu, men men. Skam den som ger sig ;)

Iaf tillbaka till baket. Jag provade ett nytt recept på chokladkakor som faktiskt var väldigt bra. Jag fick de dessutom i min senaste tidning Bakat&Gott som jag fått av min syster, så tummen upp för det :D Tänkte även dela med mej av receptet till er som är intresserade av att prova.


Sedan får ni en bild på tårtan, är ni intresserade va innehåll eller något så skriv gärna en kommentar nedan ;) 


#bakatochgott #tårta #kalas #chokladkransar #chokladkransarrecept #recept #fullthus #kakor #tidningenbakatochgott 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar