torsdag 26 mars 2015

Staketfix klart och bad!

Jobb dag!
Men igår fick jag klart alla staket inför sommaren, vilket kändes väldigt skönt. Så nu hoppas jag bara att de får vara intakta tills det är dax att byta hage för hästarna ;)
Skönt att ligga ett steg före iaf. :)
Sedan la jag in mina och pappas sommardäck i hans bil för att han idag ska lämna in dem så att ja kan byta däck här de närmaste med.
På eftermiddagen blev det en spontan tripp till Svenljunga simhall. Lite kallt i vattnet var de allt, men ändå skönt.
Så jag var riktigt trött när jag kom hem. Och att då hitta ett brev från csn gjorde inte min kväll bättre. men men, bita i de sura äpplet traska vidare och tänka att de ordnar sig de med :)

Så de va min uppdatering, har tyvärr inte en enda bild att bidra med så ni får överleva ändå.
Dax att jobba vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar