tisdag 17 mars 2015

Full rulle!

Ser att jag inte gjort ett inlägg på typ en vecka. men jag kan säga att denna helgen som jag var ledig och inte hade något särskilt planerat blev ändå fullspäckad.

Eftersom Nessla fått valpar så fick jag rycka in när en liten valp blev dålig och slutade äta. Var uppe å matade var tredje timma natt som dag. Det bästa är att det hjälpte och den verkar nu må toppen :)

Sedan behövde pappa lite akut hjälp i skogen på lövåsen för han fick hastigt en tid för att operera sin andra handled. Så då fick jag åka dit och såga upp några träd så han kunde göra färdigt innan operationen.

Sedan hade ja lovat åka till mormor och ta fram lite påsk saker, å de fick ja ändra pga valpen och la de på söndagen ist. å jag var även ute på lång ritt på söndagen ca 2 ½ tim. Så ja fick ihop min helg, men det blev tajt.

Igår var även Angelina hemma och red Agnes. Så jag förser er helt enkelt med lite bilder från helgen som gått. :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar