tisdag 10 mars 2015

Full fart!

Ojojoj.. Just nu är entuasmen dålig här på bloggen även om de hänt intressanta saker.

Igår var jag i stallet på morgonen/förmiddagen. Jobbade extra igår natt pga akut sjuklucka så drog direkt till stallet igår morse. Där möttes jag av angelina och lotta. Vi drog med angelina på agnes ut i skogen för första gången. Gick riktigt bra :-) roligt när de funkar!
Sedan kom jimmy med resten av barnen så de fick rida en liten sväng med. Hade ju ändå tre hästar klara :-)

Sedan i natt vaknade jag av att jag hade sjukt ont i halsen och frös. Låg vaken ett tag tills ja flyttade mej till soffan. Å påvägen gick jag via badrummet och fick kondtaterat att jag hade feber. BINGO! Detta var verkligen inte min plan. Men bara gilla läget och hoppas på att jag känner mej bättre redan i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar