fredag 27 mars 2015

Födelsedagsbarn!

Idag är de ingen vanlig dag för idag är det Arvids födelsedag, HURRA HURRA HURRA!
Grattis min älskade lilla Arvid på din 4-årsdag! Tiden går fort när man har roligt ;)
Mitt stora gudbarn/fadderbarn bara växer och växer!
Kram på dej och hoppas du får en super bra dag! :)

Idag känner jag mig effektiv på jobbet. Har fått ordning på papper som ska skickas idag. Jag har deklarerat och insett hur sjukt mycket pengar man gör åt på att tanka bilen när man ska till och från jobbet. Sedan betalade jag även mina räkningar så nu är de klart. Bara de nya sommardäcken som ska betalas när de är klara. Skönt att få sånt överstökat! Så idag känns de trotts allt ganska bra trotts gårdagens negativa inställning. kan de bero på att det är fredag? ;)
Hoppas alla får en underbar dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar