söndag 1 mars 2015

Kalas x2

Ja igår var en riktig kalasdag!
Den började med att enligt mej slänga ihop en tårta till mormor som jag lovat. Den blev ju rätt okej, så ska inte klaga!
Men ja multitaskade med bakningen och tvättade samtidigt. Har vart alldeles för slapp med tvätten de sista, fy på oss!
Tårtan blev klar i någorlunda tid och jag skulle vara hos mormor och morfar kl 15.
Väl där blev de tårtkalas och trevligt småprat om det mesta.
Sedan bar det vidare till Martins lillasyster Linda som skulle ha 20-års fest/kalas hela natten lång.
Väl där blev de god smörgåstårta och sedan prinsesstårta och lite godis och frukt.
totalt sett var kvällen kanon trotts att jag fick avstå alkoholen eftersom att jag skulle köra hem och även jobba idag.
 Trotts att jag fick börja några timmar senare idag så känner jag mig ganska så sliten. Men jag gissar att de bör man väll göra ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar