fredag 17 oktober 2014

Ridning

Idag har jag haft barnen på besök och de har varit ridtime. Agnes var vild idag och Svea ramlade av, men de gick bra som tur var. Sedan fick jag hjälp av lotta att köra agnes vilket var behövligt efter vansinnesfärden tidigare i veckan.. Så ett steg i rätt riktning även om vi står på ruta ett igen..
Red även filur en sväng och jag sluter verkligen med att få till formen nu. Men han är så sjukt stel och stum i höger sida, men gissar att det är träning som gäller.
Sedan körde jag även fantomen, men han var seg som ett tuggummi idag. Inte roligt när han är sådan.

Nu ikväll var jag bjuden på middag till Lennart och Maria. Lottas pappa. Mkt trevligt och god mat :-) framförallt trevligt sällskap!

Sedan inser jag hur tråkigt de är att va hemma själv en fredag kväll. Speciellt när man har för mkt att fundera över. Men soffläge och ladda för jobb i morgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar