söndag 5 oktober 2014

Dop

Igår var en låång dag på ge-kås med syster och falle. Fast den gick ju fort även om den var lång :P
Rolig var den med!
Fick med mej mer eller mindre bara nödvändiga saker hem typ som tvättmedel, shampo, tandkräm, fryspåsar och sådana roliga saker.
Fick även kikat in lite ev. julklappar vilket är bra att faktiskt börja fundera på :)

Men till dagen idag!
Idag har det varit dop för lilla älskade Tyra :)
Världens sötaste är hon nog och jag fick äran att vara fadder till detta lilla liv.
Jag startade dagen ganska tidigt för att hinna klart och komma iväg i tid till Limmared med doptårtan. Det var mycket önskemål och ganska höga krav ställde jag på mej själv.
Som vanligt inte nöjd men alla andra på dopet var nöjda så jag får väll vara nöjd antar jag.
En mycket trevlig dag och eftermiddag.
Så ja tackar för ett trevligt dop och hoppas även ni är nöjda med dagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar