torsdag 2 oktober 2014

Oktober!

Ny månad, nya möjligheter!
Ja just nu är min inställning sådan :)
Nu har jag fått nästan alla mina bakgrejjer för att kanske få till en doptårta tills på söndag. Saknas egentligen en sak, men ja håller tummarna för att de löser sej ändå!
Försökte iaf förstå igår hur man lyckas med den nya trenden Magic Decor. Skit svårt, har gjort som de står, men de fungerar inte. De ska bli som spets man kan lägga på tårtan, men de går bara sönder.
Kan ju glädja mej åt att jag iaf lyckades få till en björn som till och med är ganska lik en björn ;)
Om tiden räcker till så blir det en till på jobbet idag, men de får vi se.
Mycket är det som ska förberedas i alla fall. Har ju av någon anledning även klämt in ett ullared besök på lördagen med. Undra hur ja har tänkt egentligen? :P



Igår blev de som vanligt en sväng till hästarna för att bland annat leka lite hovslagare och göra mitt bästa för att hålla ordning på pluttans fötter. Får väll se vad bedömningen blir när hovis kommer nästa gång. Kan ju hoppas att jag får godkänt i alla fall så jag slipper skämmas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar