torsdag 30 oktober 2014

Fynd!

Jag förstår inte, men ibland blir man så frustrerad och irriterad på andra folk.
Har idag varit ute och åkt färdtjänst på jobbet och de som kör dessa bussar/bilar har ett antal saker att träna på:
* Att tala Svenska
* Vara trevlig
* Hålla hastigheter i trafiken
Jag blir tokig, och de som retar mest är nog alla dessa otrevliga chafförer som mest tycker att vi som åker med är till besvär. Då tycker jag att det kanske är bäst att byta jobb?
Och att alltid bli åksjuk när man åker med dom är inte heller riktigt okej, men de kanske är jag som börjar bli gammal så att min kropp inte är riktigt med längre?
Oavsett så är de irriterande, så nog sagt om det.

Har även idag fyndat på hästnet.se
Har köpt svansskappa och en sån gummiplutts hållare till den för 100kr och då med frakt :)
Nöjd och glad, hoppas den kommer fort och att den är de skicket på bilden. Man behöver inte köpa nytt ;) Varken Agnes eller Svea lär ju bry sig direkt mycket :P

Så nu är de bara några timmar kvar till hemgång, då blir de sängen och ladda för jobb i morgon igen,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar