torsdag 16 oktober 2014

Mycket ska hinnas!

Det går dåligt med bloggandet just nu. En period gick det skit bra, men nu har jag alldeles för mkt annat som måste ordnas. Jag blir stressad av att bara ens tänka på allt som måste göras. Och som alltid så hopar sig alla problem samtidigt. De närmsta veckorna känns de som att det är 10.000 saker som måste fixas. Jag har tre hästar som ska vaccineras, en tårta ska bakas, jag ska jobba helst på två ställen, där emellan är det bra om det hinns med städ, tvätt, motionering och ridning! Vilket prioriterar man bort? Vad är minst viktigt?
Ska även en sväng till vimmerby, men de kanske mest blir till en viss avslappning.. Vi får se.

Men igår var jag och Agnes på ett besök hos vet. Fick en vaccinspruta och en åldersbestämmelse så att vi möjligtvis kan få ut ett pass. Så jag tackar för hjälp och sällskap av Lotta och lilla Tyra :)

Sedan var jag en sväng hos frissan. Klipper mig hos bästaste Caroline. Så de tackar jag för att håret fick en behandling och att de nu ser fint och fräckt ut i topparna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar