söndag 24 augusti 2014

Mini Semester

Idag bär det av mot Vimmerby och Astrid Lindregns värld med Lotta och barnen.
Tyvärr så tror ja inte de kommer bli så mycket bloggande innan jag är hemma igen, men då får jag ta igen de jag inte hunnit blogga :)

Jag vet att det är många som undrar varför jag umgås och gör så mycket saker med dessa barn och även varför deras pappa inte är med så jätte ofta. Men det har sina förklaringar och jag gör de för att jag älskar barnen och tycker själv sådana här resor är kul, speciellt med barn. Och ännu har jag inte barn själv, så varför kan jag då inte få lov att engagera mig i mitt gudbarn och hans syskon? Jag ser inget konstigt med det alls :)

Så nu ska ja kolla att allt är med i packningen sedan ska ja ut och motionera en stund för att sedan äta lite lunch och bege mej mot Limmared.

Hoppas alla får en skön start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar