tisdag 19 augusti 2014

19 Augusti

Jaha, då ska vi här vart vi ska börja.
Jag börjar med att berätta att jag var på mötet i går kväll för den där träningen ja ska vara med på. Spänningen stiger och i morgon ska ja på typ utredningsmöte och prata om de värdena jag hade på min kroppsscanning, de ser ja däremot inte fram emot. Tror inte de är något vidare.

Idag har de varit ridning på schemat. Vi trottsade vädret och illa Agnes var ute en sväng, först med Freja sedan Arvid och sist rider Svea som vanligt. Allt gick bra och Svea är duktig nu, man ser att hon lär sig och gör framsteg :)
Jag fick även gjort ett rejält röj i sadelkammaren, så nu håller jag både tummar och tår för att ALLA kan hjälpas åt och hålla ordning. De blev som en helt ny sadelkammare, saknar endast lite plastlådor för att få till de allra sista :)

Sedan var jag och hämta de hem en rockard till Agnes. En rockard är en typ av sulky för er som inte visste det :) Så nu ska vi förhoppningsvis kunna börja köra och motionera på ett bra vis :) Den behöver dock en enklare renovering först, men ska inte vara så svårt!

Så till de sista. Jag säger de jag har dåligt flyt just nu. Motorlampan i bilen lyser! Inte tid med detta!
Men jag tog tag i saken med en gång och ska lämna in den för felsökning redan i morgon i Svenljunga så jag tackar för att de kunde lösa de så fort och jag håller tummarna för att de inte är något allvarligt.

Jag avslutar med några bilder från ridningen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar