onsdag 20 augusti 2014

Fystest!

Jag började min dag på bilverkstaden idag. Jätte kul, NOT!
Men de lagar bilen åt mej på fredag, så de löser ju sej iaf.
Sedan bar de va vidare till stallet för att rida Fantomen och för att praktisera min tapp skoexamen jag har från gymnasiet. Ja fast denna gång skulle tre skor endast bort, men de gick bra så för tillfället har jag 3 barfota hästar. 
Sedan konstaterade ja att ena däcket på Agnes rockard läckte, så får lämna in och få i en slang där i sedan är de bara att tuta och köra förhoppningsvis :)


Efter stallet styrde ja min bil mot frissan. Dax för en ny höstfrisyr och bra blev de! De kan jag tacka Caroline för :) Du hittar henne här: http://www.studiocaroline.nu/
Hon är enormt duktig, så ska du kanske gifta dej eller gå på bal så är hon bäst! :) 

Sedan blev de stan och sedan första träningen. Träningen startade med ett fystest som innehåll armhävningar, idioten och knäböj. 
Jag var inte överdrivet trött efter detta så ja sprang 1 km innan jag åkte hem igen.
Resultat på fystestet blev följande:
Armhävningar: 28st
Idioten: 37 vändor på 2min
Knäböj: 70 på 2min

Så får se om 4 veckor om de är någon skillnad ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar