torsdag 16 juli 2015

Svenljungasommar

Igår gjorde jag något riktigt bra. Jag drog med min kära mormor och morfar på allsång i Svenljunga. 
Något som blev riktigt uppskattat! De va väldigt länge sedan som jag såg min morfar skratta på det där viset han gjorde igår. Svårt att beskriva hur de kändes att se det, men de värmet att kunna göra något för dem och att de uppskattas då. 
Även mormor var nöjd, hon sjöng med i varje låt. Hon kunde ju allt. Och självklart värmer de att se mormor sjunga och le 😊 

Allsång är något de brukar ha på sommaren i Svenljunga, men just igår var det fullt på torget och mycket förväntningar på kvällens artist som inte var någon mindre än mr. Allsång själv, Lasse Berghagen. Uppskattat av gamla som unga. Så tummen upp för det. 

Väl hemma igen efter denna underbara kväll, så styrde ja bilen hem väldigt trött, men ändå glad och nöjd i hjärtat. Ångrar inte en sekund att jag tog med dem. 



#svenljungasommar #allsång #svenljunga #svenljungatorg #lasseberghagen #sommar #mormor #morfar #glädje #uppskattat #fika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar