tisdag 7 juli 2015

Dagens händelser

Idag har dagen bestått av ridning, idag med sällskap :) de var länge sedan. Både jag och filur uppskattade det. 

Sedan har jag tvättat, väldigt rolig information för er läsare :P 

Men på eftermiddagen tog jag mig i kragen och åkte ner till min kära mormor och morfar. Uppskattat som vanligt när man kommer. Är väl medveten om att det är det, men ibland så tar de emot av någon anledning. Men för att bryta min dåliga trend så är de bara att ta tag i saken :) 

Avslutade dagen med en liten träningsrunda. Ingen vidare struktur på passet, men jag har rört på mej iaf. 
Nu laddas de för jobb i dagarna tre. Och denna uppladdnings göra framför tvn och allsång på Skansen. 


#ridning #sällskap #sommar #roasjö #fjordhäst #islandshäst #stall #kompisar #tvätt #jobb #allsångpåskansen #träning #ostrukturerad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar