lördag 21 februari 2015

Uppdatering!

Värkligen på tiden att uppdatera!
Men samtidigt har det inte hänt så mkt så har inte känt behov av att skriva en massa.
Men igår var det en dag i stallet. Började med ridtur ihop med Irene, Fantomen fick ett plus i kanten, så bra lyckades han uppföra sig ;)
Sedan gav jag mig iväg på Filur och han var helt speed! En runda som i vanliga fall tar 1 tim, tog 45 min :P Var som ombytta roller på han och Fantomen bara de att Filur inte va dum utan bara pigg :P
Agnes fick sig en avborstning och tillfix av fossingarna så nu är de lite rakare för stunden och lite kortare :)
Avslutade med lite vanligt stallfix som mockning och slänga ner hö, sedan bar de hem för lunch.

På kvällen begav jag mej till gymmet ett sväng = välbehövligt!

Så igårkväll gav jag mej själv en klapp på axeln för att jag både ridit och vart på gymmet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar